marți, 9 noiembrie 2010

"O incercare"






De ce am ales "o incercare"? De-a lungul vietii, fiecare om in parte este supus incercarilor. Pentru a realiza ceva trebuie sa incerci sa dai tot ce poti, sa-ti incerci norocul.
Totul se rezuma la "a incerca".
Prin aceasta postare eu incerc sa ma initiez in lumea bloggerilor. Prima mea postare... suna foarte ciudat pentru cineva care nu si-a mai transpus gandurile pe "foaie".
In acest blog am de gand sa scriu tot ce am de zis, fara restrictii, fara sa ma gandesc la consecinte, va fii probabil "oglinda sufletului meu".
Nu cred ca mai am altceva de zis aici. Am prea putina inspiratie la ora asta, dupa o zi atat de rece si palida.

5 comentarii:

  1. well, bafta in continuare scumpo :X
    Imi place prima postare :)
    Don`t forget ... :) I love you! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci la fel ! <3
    Love you too! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit pe aici... si spor la scris. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. scumpo... succes>:D< noi te sustinem.. si te iubim ;x [Kitt']

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc. :) N-am mai postat de ceva vreme dar o sa vad ce fac zilele astea ca acum m-am cam racit si nu prea pot sa scriu nimic cu batista in mana :D

    RăspundețiȘtergere