miercuri, 15 decembrie 2010

A 2-A Postare

As incepe prin a spune ca ma mir de mine insami. Dupa prima mea postare[care se intampla sa fie de ceva timp pe blog] eram atat de multumita ca pot sa scriu in fiecare zi cate ceva. Oare de ce nu am reusit? Pot sa explic asta. In fiecare zi cand merg la scoala si ma intorc de la scoala imi vin o gramada de idei[fac in jur de 30 de min si am timp sa ma gandesc la multe]; cand ajung acasa nu mai sunt in stare sa nimic pentru ca intervine oboseala si stresul provocat de anumite persoane. In fine.. Lasand asta la o parte, ideea e ca nu prea pot sa fac ceva atunci cand trebuie si sunt destul de spontana[iau decizii pe ultima 100 de metri, fac unele lucruri fara sa ma gandesc la consecinte][sau cel putin asa eram inainte]. De putin timp, m-am hotarat sa-mi schimb comportamentul si sa ma gandesc mai mult la parerile celorlalti in legatura cu modul in care actionez in anumite situatii.




^-^ Sunt eu, nimic mai mult. Nu ma voi schimba pentru cineva. Ma voi schimba pentru mine. Viata merge inainte cu bune si cu rele, dar eu aleg sa mearga inainte cu bune, doar. Am de ales. Intotdeauna voi avea de ales. Dar totusi, ce-mi lipseste ca sa fiu fericita? Fericirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu