miercuri, 15 decembrie 2010

Cuprinsa de un sentiment..




Sunt o adolescenta de 17 ani si astept si eu dragostea adevarata ca oricare fata. Poate ca par oarecum pretentioasa dar nu mi se pare ca vreun baiat pe care il cunosc merita increderea mea si mai ales o parte din inima mea. Pot sa spun ca am simtit o singura data in viata mea un sentiment mai puternic fata de un baiat. Partea proasta e ca eu il placeam si el era prea dens. De ce oare ne este dat sa "iubim" doar pe cine nu trebuie?! Oricum, am trecut peste si de data asta il astept pe My prince charming, daca exista unul intr-adevar!





Nu stiu ce m-a apucat asa dintr-o data.. probabil ca vreau si eu sa vad cum e sa fii iubita, habar n-am. Sentimentul acesta de singuratate ma roade pe interior. Imi doresc cu adevarat sa am pe cineva langa mine care sa ma sprijine, caruia sa-i spun ca fara el nu as putea sa trec peste toate, alaturi de care sa vreau sa fiu mult timp. Sunt constienta ca dupa clipe frumoase intervine despartirea. Dar de ce sa nu-mi asum riscul ? Dragostea e prea frumoasa, e ca un vis, vreau sa adorm si sa nu ma mai trezesc..

2 comentarii: