miercuri, 15 decembrie 2010

Spirit






Fiecare anotimp are ceva special. Nu o sa ma apuc sa scriu despre fiecare in parte pentru ca sunt convinsa ca toti stiu asta :). Intotdeauna am crezut ca anotimpul meu preferat e IARNA. De ce iarna? Intradevar, iarna e frig, dar alt aspect negativ nu gasesc! Sunt pur si simplu indragostita de Sarbatorile de Iarna <3 Nu pot sa spun ca sunt credincioasa. Dimpotriva, consider ca noi ne facem viata dupa cum vrem/alegem sa o traim , intr-un final nereusind sa facem intocmai ce ne-am propus. Greselile vor exista intotdeauna pentru ca niciun om nu este perfect. Din ce am spus inainte reiese ca nu dau o importanta prea mare Spiritului Craciunului[legat de nasterea lui Iisus].




Cel mai mult imi plac luminitele colorate, zapada, bradul[si faptul ca trebuie sa-l impodobesc ma face sa ma simt foarte fericita], pregatirile in sine. Parca pluteste in aer voia buna.. Nu vreau sa ma mai trezesc din visul acesta !


Totusi, in niciun an nu sunt constienta ca se apropie Craciunul pana cand apare reclama asta la TV :



E foarte speciala pentru mine. Nu-mi dau seama de ce.
Pur si simplu :

Micile bucurii ale vietii ne fac mai fericiti.

2 comentarii:

  1. da. vine craciunu.. si eu il astept la fel de mult cum il astepti tu. Si crede-ma ca ma bucur ca o sa fie primul craciun care il petrec cu tine. dar deja ar trebui sa stii asta. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Am impresia ca obsesia mea ptr Craciun creste odata cu varsta :)) Sunt fericita ca am ajuns sa te cunosc!!! <3 ~^-^~

    RăspundețiȘtergere